03 June 2009

2nd half of 1st day

01 Jun 2009, 3.00pm - penat sangat kot, lepas lunch aku rasa mata macam dah tak boleh nak compromise..layu semacam je. Tewas dek godaan nafsu, aku pun tertidur.

Sedar2 je dah pukul 5 petang. Opss aku dah terbabas. Banyak lagi barang aku nak kena beli esp. lampu. Aku sound anak bini, sapa nak ikut pegi Jusco siap cepat. Sepantas kilat dorang berebut bilik air. Aku yang ajak aku lak yang kena mandi last. Nasib la labuuu.

Cadang tu memang nak beli lampu tapi bila sampai Jusco aku tengok anak bini aku dah melencong ke tempat lain. Ada sale..pompuan memang pantang dengan benda ni.

Anak bujang aku memang nak beli kasut sukan. Sementelah dah tengah sale ni aku pun suruh dia carik mana yang berkenan..tapi tengok harga dulu la..kena ingat bapak korang ni dah jadi penganggur. Last2 dia dapat sepasang aku pun rembat sepasang gak sebab kasut badminton yang ada kat rumah tu dah tak berapa nak grip. Tu pasal performance down tu..hihihi

Aku tengok bini aku lenggang kangkong je..takde yang berkenan..alhamdulillah.

Anak bongsu aku yang tak berapa nak kecik ni pulak asik merengek lapar je. Tak tau la aku enjin apa dia pakai..asik lapar je.

Singgah hypermarket jap..carik roti dengan sushi. Boleh makan on the way balik kang. Tengok jam dah pukul 7.20 malam. Wallawey..dah terbabas ni. Jom balik !!!

Dengan kudrat kereta tua aku tu..yang turbo power tak pernah aku pasang, aku pun henjut macam Jenson Button. 7.45 sampai BBB, singgah masjid hijau kejap...faham2 je la.

Dah selesai kat situ kitorang pegi Warta pulak. Bini aku kata nak cari henpon murah nak ganti henpon anak aku yang dah jatuh hukum buang tu..sorang pakai Nokia 3 series..yang sorang lagi pakai Sony T1 series...zaman dinasour punyer henpon.

Tawar punya tawar aku sambar Nokia 2xxx sebiji Sony T2xx sebiji. Nokia tu untuk anak dara aku, Sony untuk bini aku. Anak bujang aku ambik henpon mak dia. Tak pasal2 bini aku dapat henpon baru. Lantak korang la. Yang penting bukan pakai duit aku 100% hehehe

Sampai rumah dah dekat pukul 10 malam. Just nice aku nak tengok House..doktor giler tapi ada value. Layaaaannnnnn...

Sambil2 tengok tv aku terfikir sesuatu. Macam ada benda yang aku tak buat lagi. Apa ek ??? LAMPUUUUU !!! Lahaulawala kuwata illa billah...camane boleh lupa ni ? Aduyaii kena keluar lagi la besok gamaknya.


Apa kena mengena aku dengan gambar ni ??

Tungguuuu.....



No comments: