09 November 2009

MALAS !!!

08 November 2009 - Bukan takde isu bukan takde citer...tapi MALAS. Sebab tu aku jarang2 update blog ni.

Kenapa ek?? Apsal boleh malas ? Dulu kemain rancak lagi berblog..ada je bahan nak diciterkan. Takkan dah boring kot ??

Bukan boring la..ntah la !! Dah malas ..nak buat camane. Walhal macam2 citer menarik yang boleh aku jadikan bahan kutukan. Dari kisah 1001 Bujet 2010 hinggalah penahanan ala tangkap anak ayam terhadap Dr Asri. Tu belum masuk bab orang gomen yang masih tak putus asa nak menuntut bonus 2 bulan gaji...macam la banyak sangat untung yang gomen buat. Bujet pun defisit lagi mau cerite pasal bonus.

Haa paling menarik pasal kereta usia lebih 15 tahun. Ntah badigul mana punya idea..tup2 nak suruh buat mandatory inspection..lawak giler. Puspakom pun boleh bilang ngan jari je dok ada kat M'sia ni lagi mau suruh 1.2 juta kenderaan pi buat inspection..ada capacity ke bang ???

Last2 tarik balik arahan tu walaupun Parlimen belum habis bersidang. Tak ke lawak taraf sukan SEA namanya tu.

Tak kose la aku nak layan benda tu sumer. Baik aku konsentret dengan benih cendawan aku tu.

Nak pegi sambung keje dulu..benih tengah kukus tu. Kang hangit lak.

Oppss..apa citer voucher beras ?? Nak aku komen gak ke ?

No comments: