04 March 2010

Kipas

March datang lagi.

Apa kena mengena bulan March dengan kipas2 kat bawah ni ??
Haaaaa..meh sini aku nak borak sikit.

Kat kilang tempat aku keje dulu (Sony la tuu) bulan March ni dah jadi macam bulan pencalonan untuk Oscar Award..nak cari aktor dan aktres terhebat. Tak kisah la filem apa pon..citer melayu ke, citer tamil ke, citer cina ke, citer jepun ke... yang penting lakonan mesti mantops.

Tak paham gak lagi ??? slow betul la korang nie...lantak korang la nak paham ke idak.

Untuk bekas teman2 seperjuangan aku dulu..sedikit nasihat dari aku.

Kalau nak mengipas tu pastikan guna kipas yang betul2 "power". Kalau stakat pakai kipas tradisional baek tak payah la..buat lenguh tangan je.



Sekurang2nya kena pakai kipas industri..baru terasa angin dia.


Nak lagi umph pakai je blower...satu kilang boleh rasa. Tapi awas..jangan halakan kat amoi2 yang pakai skirt..kang ada yang rakam 3gp pastu upload kat youtube.


Slamat mengipas...zaman aku dah over.

.
.

No comments: